Παρασκευή, Μαΐου 28, 2004

Evraioi..

Shmera o israhlinos sygatoikos mou me e3eplh3e.Hr8e sthn estia me gynaika!!!!Vevaia mou diaykrinhse oti einai mono filoi (profanws gia na mhn ton pare3hghsw oti to "ri3e to gomenaki").Kai h opoia malista eixe 2 matia, 2 xeria, 2 podia.Sxedon normal human being dhladh!Kai lew sxedon giati meta katalava oti to catch aforouse ayto pou onomazoume egefalo..Syzhtousame oi 3 mas genika gia poleis sthn agglia giati 8eloun na kanoun ekdromes oses meres meinei ayth agglia.Leei se kapoia fash aytos oti 8elei na paei irlandia, alla (!swsta to mantepsate) to eisithrio tou aeroplanou einai akrivo.Opote petagete h 8ea kai leei "e pame me traino"...sthn irlandia..me traino..I rest my case.Kai gw 8a 8ela na paw rodo-a8hna me lewforeio alla fovamai mh me piasei elegkths..