Πέμπτη, Νοεμβρίου 25, 2004

Λετε να γίνω businessman?

Καλή φάση ο καινούριος αναπτυξιακός νόμος, ε?
Βάζεις κεφάλαιο 300.000 ευρώπουλα και σε επιδοτεί το κράτος με άλλα τόσα. Φτιάχνεις μια και γαμώ τις επιχειρήσεις έτσι. Να μειωθεί κι άλλο το κόστος της γραφειοκρατίας (που αναλύεται σε οικονομικό, χρονικό και κυρίως ψυχικό) και είμαστε Ευρώπη κανονικά.

Τώρα θα μου πείτε και τι επιχείρηση να ανοίξω? Α, εδώ να με συγχωράτε αλλά δεν μπορώ να σας βοηθήσω. Η εισαγωγή καλλονών από το πρώην ανατολικό μπλοκ (ιδέα ενός κολλητού μου από τα χρόνια τα φοιτητικά) έχει βρωμίσει, οι ολυμπιακοί τελείωσαν, γενικά είμαστε σε περίοδο ισχνών αγελάδων. Δεν ξέρω, κάντε ότι σας γουστάρει.

---- Παρένθεση:
Φυσικά θέλει και ..φρύδια (που λέει κι ο μέγας Τάκης) για να κάνετε δική σας επιχείρηση από την αρχή. Δεν είναι το ίδιο να τα βρίσκεις έτοιμα από το μπαμπά και να ξεκινάς ολομόναχος αυτή την εποχή. Εγώ όμως εκτιμώ αφάνταστα τα άτομα που τα καταφέρνουν μόνοι τους. Τους θεωρώ και απίστευτα πιο ικανούς από τους άλλους που κληρονομούν ένα γραφείο, μια επιχείρηση, μια θέση ή οτιδήποτε. Δεν εννοώ ότι γεννήθηκαν πιο ικανοί, για να μην παρεξηγούμαι. Απλά αναγκαστικά παλεύουν πολύ περισσότερο για να πετύχουν και νομοτελειακά ζυμώνονται περισσότερο και στις δυσκολίες. Είναι αυτό που λέμε "Τι να μας πεις κι εσύ για τη ζωή σου". Θα το λένε και θα' χουν και δίκιο.
---- Τέλος παρένθεσης

Εγώ σίγουρα δεν έχω τα λεφτά στην παρούσα φάση αλλά ούτε και κάποια καλή ιδέα για να κάνω κάτι δικό μου. Εδώ δεν έχω λεφτά να πληρώσω το νοίκι στην Αθήνα, οι επιχειρήσεις με μάραναν. Άλλωστε έχω και τον πολυαγαπημένο (καλό ε?) μου στρατό από φλεβάρη.
Ίδωμεν..
Πάντως εγώ σας έριξα την ιδέα. Ούτε αφεντικά θα έχετε ούτε τίποτα. Αν πάλι δε γουστάρετε μείνετε δημόσιοι υπάλληλοι μια ζωή.
Για τους τελευταίους θα μιλήσω προσεχώς..

3 Comments:

Blogger vanesssa said...

:-) ta farmakeia simperilamvanontai sto nomo afto???
(leme twra...apla rwtaw :PPP)

6:24 μ.μ.  
Blogger Stefanos said...

Na to rwthseis. An kai mexri na anoi3eis esy diko sou farmakeio, 8a xoun alla3ei toses kyvernhseis kai tosoi nomoi..:-)

2:40 π.μ.  
Blogger vanesssa said...

:-( w nai...mexri na ftasw egw se ekeino to simeio(se kamia 10aria xronia dil.)...polla tha exoun allaksei!

2:51 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home