Σάββατο, Δεκεμβρίου 25, 2004

Nadia Weinberg

Ένα μήνα από το τελευταίο post μου λέω να τιμήσω το blog μου και πάλι:).

Έχω ήδη μερικές μέρες που κατέβηκα στη Ρόδο να κάνω Χριστούγεννα με τους δικούς μου, τους φίλους μου εδώ κλπ. Προχτές έτυχε και πήγα σε μια συναυλία της Nadia Weinberg που έγινε εδώ στο νησί. Αν δεν την ξέρετε, είναι μια καταπληκτική τραγουδίστρια. Είναι ελληνοαμερικανίδα και οι μουσικές σπουδές στη Αμερική είναι αξεπέραστες.
Η συναυλία ήταν καταπληκτική. Τραγούδησε χριστουγεννιάτικα απ' όλο τον κόσμο, αλλά και γνωστά και αγαπημένα ελληνικά και ξένα τραγούδια. Μοναδική παραφωνία: Ο κόσμος ελάχιστος. Παρά το ότι έγινε σε ένα θέατρο που δε θέλει και πολύ να γεμίσει, δε μαζεύτηκαν ούτε 150 άτομα και το θέατρο έδειχνε άδειο.

Στο τέλος μάλιστα πήγαμε στο καμαρίνι της και τη γνωρίσαμε και το σχολίασε το γεγονός, αλλά πάντα με χιούμορ, γιατί είναι πραγματικά πολύ γλυκιά. "Πρώτη φορά τραγουδω μπροστά σε τόσο λίγο κοινό αλλά τόσο ζεστό"..Ε και βέβαια της φάνηκε παράξενο. Όταν πριν μερικές βδομάδες τραγουδάς σε εκδήλωση καλεσμένη του Καρόλου της Αγγλίας, ή όταν σε συναυλία στην Καβάλα μαζεύονται 2500 κόσμος πριν μερικές μέρες, το λιγότερο μου μπορώ να πω είναι ντροπή για τους συμπατριώτες μου. Δε θέλω να το παίξω εγώ καλός. Κι εγώ τυχαία πήγα, το παραδέχομαι. Η πικρή αλήθεια είναι ότι αν ερχόταν η Καλομοίρα ή ο Νίνο, θα γέμιζαν 10 θέατρα τέτοια στο χαλαρό.

Anyway, καλά Χριστούγεννα εύχομαι σε όλο τον κόσμο. Το 2005 να είναι γεμάτο υγεία. Όλα τα άλλα έρχονται μετά. Αυτοί που έχουν την υγεία τους να το εκτιμούν παρακαλώ και να μη ζητάτε αχόρταγα κι άλλα πλούτη κι άλλα μεγαλεία κι άλλους έρωτες..:)