Παρασκευή, Απριλίου 15, 2005

Αλλαγές, αλλαγές, αλλαγές

Έχουν συμβεί τόσα πολλά και τόσο ραγδαία στη ζωή μου την τελευταία βδομάδα που είναι δύσκολο να τα περιγράψω αναλυτικά.

Εν τάχει λοιπόν: Την περασμένη Παρασκευή έφυγα από το στρατόπεδο στην Αθήνα και πήρα φύλλο πορείας για Ρόδο. Δεν μπόρεσα όμως να χαρώ τις 2 μέρες που είχα. Έτυχε αυτό το σαββατοκύριακο να πρέπει να γίνει η μετακόμιση από το σπίτι που νοικιάζουμε στο σπίτι που πήραμε στην Αθήνα. Καταλαβαίνετε τι κουβάλημα έπαιξε.. Ήμουνα ήδη κουρασμένος από τις συνεχόμενες μέρες υπηρεσίας στο στρατόπεδο, ήρθε κι αυτό και έδεσε το γλυκό. Την Παρασκευή έμεινα 26 ώρες ξύπνιος. Anyway, τα σημαντικό είναι ότι άλλαξα σπίτι! Μόνο που δε θα το χαρώ για κανά χρόνο ακόμα:(

Από Τρίτη έχω παρουσιαστεί στην καινούρια μου μονάδα στη Ρόδο. Το τι παρταλοφάνταρα έχω συναντήσει από τότε δε λέγεται. Εμένα μου έχει ανατεθεί μια πολύ υπεύθυνη θέση και αυτό έχει καλά και κακά. Το καλό είναι ότι έχω κάτι να ασχολούμαι και δε θα βαριέμαι αλλά από την άλλη δεν μπορώ να λουφάρω όπως όλοι, δεν έχω καθόλου μέρες κενές όπως οι περισσότεροι (π.χ σ/κ) και διάφορα άλλα.

Θα δούμε πώς θα πάει γενικά. Το βασικό όμως είναι ότι ήρθα σπίτι μου, κάτι που το περίμενα πολύ.

4 Comments:

Blogger Revekka said...

Ειλικρινά θα προσπαθήσω να μείνω happy αν και με βαράνε αλύπητα!!!!Αλλά δεν θα με λυγίσουν!!!! (ΟΚ, το παράκανα λιγάκι!!!) Τι λέει η Ρόδος?Πόσο θα κάτσεις εκεί?Που είναι το καινούριο σπίτι στην Αθήνα?(Γιατί μετακόμισε ένας δίπλα μου...)

10:38 π.μ.  
Blogger Stefanos said...

Είναι αλήθεια ότι τα σχόλια σου είναι άσχετα πάντα με το θέμα αλλά δεν πειράζει. Σε συγχωρώ προς το παρόν:)Απλά δεν είναι και πολύ ωραίο για τους άλλους να βλέπουν άσχετη συζήτηση.
Ρόδο θα κάτσω για το υπόλοιπο της στρατιωτικής μου θητείας, δηλ. 10 μήνες!Ωραία είναι, τίγκα στις 5ήμερες προς το παρόν. Μετά το πάσχα θα αρχίσει και ο τουρισμός full. Απλά δε βγαίνω και πολύ συχνά για να τη χαρώ την πόλη μου.
Αθήνα μετακόμισα στον ίδιο δρόμο στα Ιλίσια. Ωραίο σπιτάκι έγινε, πολύ καλύτερο από το προηγούμενο.

9:29 π.μ.  
Blogger Blogarismenh said...

Stelec μιας και είσαι Ρόδο να πας οπωσδήποτε μια μέρα να φας στο Σουηδικό, μέσα στο κέντρο της πόλης ρώτα και θα σου πουν...

Μοναδικές γεύσεις!!

10:28 π.μ.  
Blogger Stefanos said...

Thanks Blogarismenh. Nai το ξέρω το Σουηδικό.. άλλωστε από Ρόδο είμαι:)

Μάλιστα είχε τόση επιτυχία που τα τελευταία χρόνια άνοιξαν 3-4 Σουηδικά ακόμα!Επίσης και 1 Φινλανδικό!

5:24 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home