Τρίτη, Ιουνίου 21, 2005

Όταν ζήσω ελεύθερο πουλί...

Πώς σε βοηθάνε ρε γαμώτο κάποιες καταστάσεις να δεις τη ζωή με άλλο μάτι..
Έχει ωριμάσει πλέον μέσα μου η θέληση με το που τελειώσω το στρατό να πιω τη ζωή γουλιά - γουλιά και να μην αφήσω στάλα να πέσει κάτω.

Θέλω να βγαίνω συνέχεια, να διασκεδάζω, να αποκτώ εμπειρίες. Θέλω να φεύγω τελευταίος από τα μπαρ, να δείχνω τελειωμένος. Γουστάρω να γίνω πάτος, γουστάρω απλά να περνάω καλά χωρίς να υπακούω σε πρέπει. Γουστάρω να κάνω ταξίδια και ας βγάζω τα λεφτά γι΄αυτά πουλώντας πορτοκάλια στα λαϊκή (ντόινγκ!!) ή δουλεύοντας νύχτα. Δε με νοιάζει τι ακριβώς θα κάνω, αρκεί να το επιλέξω εγώ.

Σίγουρα να το βαρεθώ κι αυτό το σκηνικό σύντομα, για την ώρα όμως έτσι φαντάζομαι την ελευθερία μου.

P.S Ώρες ώρες μου θυμίζω παιδάκι δευτέρας δημοτικού που γράφει έκθεση:)

4 Comments:

Blogger Revekka said...

Να σου πω...Αν τα καταφέρεις να τα κάνεις όλα αυτά πες μου τον τρόπο...και η Δευτέρα Δημοτικού είναι μια χαρά!!!Μην την υποτιμάς!Σκέψου μόνο ότι τότε ήσουν ελεύθερος από έννοιες και λοιπά δαιμόνια...

12:16 π.μ.  
Blogger Stefanos said...

Ο τρόπος είναι πολύ απλός. Δεν ασχολείσαι με τίποτα άλλο (δουλειές, έγνοιες κλπ) και κοιμάσαι λίγο. Κατά τα άλλα, ό,τι κι αν κάνεις εκμετάλλευση του ελεύθερου χρόνου σου θεωρείται;)
Το θέμα είναι πόσο σε παίρνει να το κάνεις αυτό χωρίς να πεθάνεις από την πείνα.

Εμένα να δεις αν μου λείπει αυτή η ηλικία. Με μια λέξη τότε περνούσα θυμάμαι τέλεια!

5:02 μ.μ.  
Blogger Revekka said...

Έλα όμως που δεν είμαστε μόνοι μας σε αυτόν τον κόσμο!!Το άλλο θέμα είναι αν θα σε αφήσουν όλοι οι υπόλοιποι να ακολουθήσεις αυτόν τον τρόπο ζωής...
Μέχρι και το Γυμνάσιο όλα ήταν μέλι-γάλα!!!!Παρακάτω έγιναν σκούρα τα πράγματα!!!!

6:07 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP valtrex easyclips eyewear eyeglasses Electronic surveillance software information allegra Kirby heritage 2 vacuum cleaner

7:30 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home