Σάββατο, Δεκεμβρίου 31, 2005

Καλή χρονιά να 'χουμε!

Τελευταία μέρα του χρόνου κι εγω κλασικά είμαι μέσα..

Μα επιτρέπεται να απολύομαι και να είμαι για τέταρτη συνεχόμενη μέρα μέσα; Και αύριο Πρωτοχρονιά το ίδιο και μεθαύριο..μέχρι την Τετάρτη που υπάρχει πιθανότητα να βγω. 8 μέρες μέσα τουλάχιστο δηλαδή! Και όχι μόνο είμαι μέσα αλλά και τρώω απίστευτο χώσιμο γαμώ το στρατό τους γαμώ.
Η πιο μεγάλη φρίκη είναι ότι είμαι σπίτι μου και δεν μπορώ να βγω. Είναι όλοι οι φίλοι μου εδώ και έχω να τους δω από τη γιορτή μου στις 27 (που έγινε πανικός:)). Anyway, υπομονή..

Καλή χρονιά σε όλους σας εύχομαι! Το 2005 ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για τον περισσότερο κόσμο. Μετά το δίσεκτο 2000 για μένα ήταν η αμέσως πιο δύσκολη. Ας ευχηθούμε όλα να πάνε καλύτερα από του χρόνου. Είμαι από τη φύση μου αισιόδοξος.

Υ.Γ Ρε παιδιά συμφωνείτε ότι η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς; Εγώ προσπαθώ και την κυνηγάω την τύχη μου θεωρώ αλλά δε μου κάθεται με τίποτα σε ορισμένα πράγματα. Και βλέπεις άλλους να μην κάνουν τίποτα και να τους έρχονται όλα όπως τα θέλουν. Αυτό με το οποίο συμφωνώ είναι ότι κανείς δεν τα 'χει όλα. Άλλος είναι πιο τυχερος σε ένα τομέα και άλλος σε άλλο.

6 Comments:

Blogger javapapo said...

Ρε σειρουλα...στελνουμε κανενα Mail οτι εχουμε και blog! αυτό και αν είναι εκπληξη! 2005 η χρονια της μαλακιας..θυμασαι...τετοιο καιρο περσυ το ειχαμε παρει χαμπαρι οτι θα φορεσουμε τα χακι..το πρωτο τρεξιμο στο χαιδαρι...διπλα διπλα ...χεχεχε!

Στεφανε..μην ξεχνας την σειρα σου...σε περιμενουμε Αθηνα..Πολιτη πια!


Παρις

http://javapapo.blogspot.com

6:38 μ.μ.  
Blogger javapapo said...

φυσικα υπομονή....και υπομονη τιποτα.
Καλη χρονια ρε φιλε!

6:44 μ.μ.  
Blogger Stefanos said...

Ρε Πάρη τελικά είσαι ο guru του Ίντερνετ. Εγώ προσπαθώ να κρυφτώ αλλά εσύ δε μασάς. Πού με ανακάλυψες βρε θηρίο; Φαντάζομαι εκεί που βρίσκεις και όλα τα υπέροχα mailάκια που μας στέλνεις:)

Αν τα θυμάμαι λέει τα περσινά..Οι μαλακίες δεν ξεχνιούνται!

Αγαπητή μου σειρά έχω να δηλώσω ότι σύντομα θα ανέβω στην Αθήνα και θα καεί το πελεκούδι!

Καλή χρονιά σε όλους!

8:35 π.μ.  
Blogger javapapo said...

Γιατί να κρυφτείς ρε...το blogging ειναι ωραίο άσε που βλέπω οτι έχεις ιδιαίτερο ταλέντο!

Βασικά σε πρόδωσε το monitor εκει πειρε το μάτι μου το username στην αρχη ηρθα στην σελίδα αλλα δεν ημουν σίγουρος οτι είσαι εσυ...πήγα στο προφιλ και είδα Ροδος..Εντάξει λέω ..εδω είμαστε!

Χαιρετώ 35 και σημερα ειναι πολλές;

10:21 π.μ.  
Blogger Stefanos said...

Όντως ναι το monitor του vrypan δε σε αφήνει να κρυφτείς:)

Φίλε το blog σου είναι γαμάτο παρεπιπτόντως. Αλλά εκεί που έχει τρελό γέλιο είναι τα podcasts σου. Έχω κατεβάσει 2 και τα ακούω αντί για ράδιο, το πιστεύεις; Ωραίος, keep it up!

Άντε κέρδισες με το σπαθί σου θέση στο ραδιοφωνικό σταθμό που θα φτιάξουμε;)

Αριθμός διψήφιος, πολίτης υποψήφιος!!

9:43 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Άλλαξα κινητό και έχασα το νούμερό σου. Στείλε email ή πάρε τηλέφωνο να τα πούμε.

Και φυσικά, γράφε στο blog!

lukuliuS.

3:06 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home