Τετάρτη, Ιουλίου 13, 2005

Αχ..διακοπές!

Τι υπέροχη που είναι η άδεια το καλοκαιράκι!

Είμαι ήδη πάνω από βδομάδα εκτός στρατοπέδου και νιώθω υπέροχα. Εφαρμόζω αυτό ακριβώς που είχα υποσχεθεί: εκματαλλεύομαι το κάθε λεπτό της προσωρινής ελευθερίας μου.

Γύρισα από 6ήμερο ταξίδι στις Κυκλάδες - 3 μέρες Αμοργό, 3 μέρες Μύκονο. Ωραίος συνδυασμός για ηρεμία και ποιότητα διακοπών από τη μια και ξέφρενη ζωή και διασκέδαση από την άλλη. Δε μου φτάσανε όμως. Θέλω να ξαναπάω. Είμαι αχόρταγος; Ίσως. Το θέμα είναι όμως ότι όσο καλύτερα περνάς, τόσο περισσότερο δυσκολέυεσαι να προσαρμοστείς στη σκληρή πραγματικότητα μετά.

Τα γεγονότα στο Λόνδινο δεν τα έζησα πολύ έντονα γιατί λόγω των διακοπών δεν έβλεπα πολλές ειδήσεις. Σκέφτομαι όμως ότι ένα χρόνο πριν έμενα σε κείνη ακριβώς τη γειτονιά που σκάσανε οι βόμβες και για ένα ολόκληρο καλοκαίρι δεν το είχα κουνήσει ρούπι από τη Αγγλία. Το King's Cross ήταν πέντε λεπτά από την εστία μου, ενώ η Tavistock Square ήταν ακριβώς πίσω από το UCL και περνούσα κάθε πρωί από αυτή για να πάω στο πανεπιστήμιο. Δε θέλω να σκέφτομαι τι θα γινόταν αν αυτό ειχε γίνει ένα χρόνο πριν. Κυρίως γιατί δεν ξέρω πώς θα την πάλευαν οι δικοί μου άνθρωποι αν δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν μαζί μου και ξέροντας το δρομολόγιο που κάνω κάθε πρωί. Και γω αν ήμουν στη θέση τους θα τρελλαινόμουνα.

8 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν φαντάζομαι να περάσεις καμιά βόλτα από Αθήνα κατά τη διάρκεια της άδειας;

2:09 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

σε ανακάλυψα όσο ήσουν μες το στρατοπεδο και να πω την αλήθεια παρακολουθώ τις περιπέτειες και τα ερωτήματα σου. Ωραίες διακοπες, κοίτα να χαλαρώσεις γιατί αθτός ο σταρτός δεν παλεύεται με τίποτε!

11:44 π.μ.  
Blogger Stefanos said...

Πέρασα από Αθήνα αλλά μόνο αυτό..πέρασα χωρίς να κάτσω. Δεν παλεύονται τα 40άρια με τίποτα, αν και σήμερα έμαθα έβρεχε και έριξα πολύ γέλιο υποχθόνιο;))

Να 'σαι καλά ανώνυμε/η. Καλές διακοπές κι εσύ. Μην κωλώσεις να αρχίσεις κανένα blog. Σίγουρα από μας καλύτερος θα είσαι:)))

8:00 μ.μ.  
Blogger Revekka said...

Μα δεν καταλαβαίνω, γιατί δεν σου αρέσουν τα 40άρια της Αθήνας μας????Δεν είσαι αρκετά σκληρόπετσος νομίζω!!!
Καλές διακοπές, καλή συνέχεια δηλαδή!!!!!!!!!!!

10:41 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

περιμενουμε νέες περιπέτειες από τα ελληνικά στρατά. stelec που χάθηκες;

11:19 π.μ.  
Blogger Stefanos said...

Είπα να κάνω λίγες διακοπές κι εγώ. Προβλέπεται νομίζω.
Όχι διακοπές από το στρατό φυσικά..Αυτός μένει εκεί ίδιος κι απαράλλαχτος.
Απλά φροντίζω να εκματαλλεύομαι τις ελεύθερες ώρες μου.

Απόδω και στο εξής σιγά σιγά θα γράφω πράγματα. Έτσι για να γελάει το χειλάκι μας λιγάκι;)

7:41 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Enjoyed a lot! Learning management systems vendors health insurance ca Mumbai call centers American cancer society fund raisers Bondage nude girls

9:05 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Very nice site! »

12:36 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home